نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در کرمان با محوریت برنامه های دستگاه های مختلف برای چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، در این جلسه زینی وند با تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  ادبیات و تولید گفتمان جدید را برای تعریف و روایتگری دفاع مقدس به عنوان پایه های انقلاب ضروری برشمرد و گفت: روایتگری برای نسل جوان باید ناظر بر کم اثر کردن تخریبی باشد که دفاع مقدس را به عنوان آسیب ایران و جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند.

وی ضمن آنکه از دستگاه های مختلف خواست در حوزه دفاع مقدس به تولید محتوا بپردازند افزود: مدیرانی که به این حوزه توجه نکنند به عنوان بی مسئولیتی شناخته می شود.

استاندار کرمان، برگزاری مراسم باشکوه و محوری هفته دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس با توجه به شرایط کرونایی را خواستار شد‌.

زینی وند بیان داشت: تولید محتوا و قلم زدن در حوزه دفاع مقدس را با تکرار آثار و روایتگری گذشته نمی‌توان ادامه داد، نسل کنجکاو و فعال کنونی که بیشتر اطلاعات خود را ازطریق فضای مجازی می گیرد را نمی توان با روایتگری ساده گذشته با دفاع مقدس آشنا کرد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج  قاسم سلیمانی افزود: باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و در این مسیر ایستادگی و مقاومت کنیم. وی با بیان اینکه چهل و یک سال از آغاز جنگ تحمیلی که دشمن علیه میهن اسلامی ما آغاز کرد می‌گذرد گفت: برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در استان کرمان تدارک دیده شده است. جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان در ایام هفته دفاع مقدس رایگان است و در این موزه روایتگری دفاع مقدس انجام می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *