جلسه شورای هماهنگی راه و شهر سازی استان کرمان عصر روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه در محل اداره کل فرودگاههای استان و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان این جلسه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران کل راه و شهر سازی،  هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بانک مسکن، سازمان نظام مهندسی  و مدیر کل فرودگاههای استان و دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازی در محل اداره کل فرودگاههای استان تشکیل شد.

کاییتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هدف از تشکیل این جلسات لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود جهت افزایش کمیت و کیفیت خدمات و البته اطلاع رسانی طرح ها، برنامه ها، اقدامات و سیاست ها به صورت یکپارچه هماهنگ و اثر گذار در استان است.

 

تورج جدیدی مدیر کل هواشناسی استان کرمان با تیریک فرارسیدن هفته حمل و نقل و با تشریح وضعیت اقلیمی و آخرین میزان بارش سال زراعی استان و کشور به معرفی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه پرداخت. وی همچنین با اشاره به اهداف سازمانی و برنامه های اداره کل بر نقش موثر هواشناسی در حوزه های مختلف به ویژه حمل و نقل تاکید و اظهار امید واری کرد که با هم افزایی همه دستگاهها از فرصت بدست آمده برای تبیین و تشریح هرچه بیشتر خدمات ارائه شده در این حوزه استفاده کنیم.

 

سایر مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازی استان نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را ایراز داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *