به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، تورج جدیدی ، مدیرکل هواشناسی استان کرمان در پیامی، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند وهمواره آرامش وامنیت رابرای مردم به ارمغان آورده اند.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و بر عاشقان اهل بیت(ع) و بر تمام شیعیان جهان  و جمیع منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *