امروز معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان از اداره کل  هواشناسی کرمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، در این بازدید مدیر کل هواشناسی با معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان در محل اداره کل هواشناسی دیدار وگفتگو کرد. در این دیدار نکوآمال ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان، مطالبی در مورد هواشناسی و وظایف آن بیان کرد و گزارش مفصلی از عملکرد اداره کل ارائه نمود وی  با اشاره به راهبردهای سازمان هواشناسی کشور و جایگاه هواشناسی در سطح بین المللی و وظایف هواشناسی استان­ها در قبال این جایگاه، ارتقاء تکنولوژی و تجهیزات هواشناسی را لازم دانست و گفت: جای قدردانی  است که مسئولین استانی به اهمیت هواشناسی در امور زیربنایی و مدیریتی آگاه می باشند با این وجود می طلبد با توجه به این آگاهی و مسئله، نسبت به تامین اعتبار لازم همکاری های بیشتری داشته باشند.

در این دیدار حاتمی با اعلام خرسندی از فعالیت های هواشناسی استان کرمان و ارائه خدمات و اطلاع رسانی های بموقع در پیشگیری از مخاطرات جوی در سطح استان، مخصوصاً در سیل سال گذشته گفت اگر هشدارهای هواشناسی به موقع نبود میزان خسارت ها بیش از این می توانست باشد. ایشان قول مساعد داد که امسال در تخصیص اعتبارات، هواشناسی استان کرمان مورد توجه ویژه سازمان مدیریت قرار گیرد.

در این جلسه همچنین درخصوص چالش های موجود در اداره کل و ادارات شهرستانی ، بودجه  جاری و طرح تملک و  پرداختی های کارکنان و تخصیص بودجه و راهکاری موجود بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه این دیدار حاتمی از بخش های مختلف اداره کل از جمله پیش بینی و تحقیقات، پلاتفرم ایستگاه هواشناسی سینوپتیک و جو بالای کرمان دیدن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *