نکوآمال مدیر کل هواشناسی استان به همراه مهدی خطیب رئیس شبکه پایش، عباس خراسانی رئیس هواشناسی سینوپتیک بم و مسئول حراست صبح امروز۲۹/۰۱/۱۴۰۱ در محل فرمانداری بم با هادی شهسوارپور فرماندار و معاون عمرانی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، محمد نکوآمال در این دیدار گفت: خدمت رسانی هواشناسی در شهرستان بم با وجود دو ایستگاه هواشناسی با هدف خدمت رسانی در بحث پرواز و پیش بینی ، هزینه نگهداری ادوات و تجهیزات مورد استفاده را دو چندان نموده است که با توجه به موارد فوق حمایت فرمانداری شهرستان در بخش اعتباری و پشتیبانی را می طلبد. همچنین نکوآمال خاطر نشان کرد با نصب و راه اندازی ایستگاه اقلیم شناسی بخش گردشگری دهبکری، هواشناسی قادر به ارائه اطلاعات بهتر و بیشتر از این منطقه را خواهد داشت نکوآمال همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی بم و بارش های چند سال اخیر ، در خصوص نصب و راه اندازی ایستگاه بارانسنجی حوضه آبریز آدوری صحبت کرد.

مدیر کل هواشناسی افزود: اطلاعات هواشناسی سینوپیک شهرستان در حوزه پیش بینی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در کلیه فعالیت های اقتصادی، کشاورزی ، گردشگری و سلامت نقش خود را نشان داده است.

شهسوارپور فرماندار بم نیز در ادامه گفت: امروزه نقش هواشناسی  علاوه بر زندگی روز مزره در حوزه های مختلف فعالیتهای اقتصادی و زیر بنایی بر کسی پوشیده نیست و اثرات تولید داه و اطلاعات هواشناسی هر روز بیش از پیش نمایان می شود و اقداماتی که هواشناسی استان تاکنون در این شهرستان انجام داده شایسته تقدیر و قدردانی است. این مقام مسئول در پایان سخنان خود جهت هرگونه همکاری و حمایت های اعتباری و مالی و پشتیبانی لازم از هواشناسی شهرستان در راستای خدمات رسانی بهینه قول همکاری و مساعدت داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *