مدیرکل هواشناسی با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، محسن عراقی زاده در دیدار با محمد مهدی فداکار، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه هواشناسی و اهمیت داده ها و اطلاعات آن و ارائه گزارش از وضعیت هواشناسی استان، درخواست های خود را پیرامون ارتقاء هواشناسی استان در حوزه های تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مطرح نمود.

عراقی زاده در ادامه علاوه بر ارائه گزارشات آماری وضعیت اقلیمی استان در سال زراعی جاری، پیش بینی های فصلی صادره رانیز ارائه داد. عراقی زاده خواستار بازنگری اساسی در تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و اعتبارات هزینه ای اداره کل هواشناسی استان نیز شد. همچنین مدیر کل هواشناسی استان کرمان  از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار و معاونین ایشان از این اداره کل تقدیر و تشکر نمود.

دکتر فداکار، استاندار کرمان نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد هواشناسی استان در حوزه های مختلف به اهمیت نقش هواشناسی در توسعه و مدیریت بحران پدیده های جوی در استان تاکید نمود و قول مساعدت لازم را  جهت تقویت و تجهیز هواشناسی استان در حوزه های سخت افزاری ، نرم افزاری و ساخت مرکز پیش بینی و بریفینگ هواشناسی در مکان آتی این اداره کل واقع در بلوار هوانیروز داد.

دکتر فداکار  با تاکید بر اهمیت هشدارهای هواشناسی و توجه بیش از پیش دستگاه­های متولی خدمت رسان استان به هشدارهای هواشناسی خواستار اطلاع رسانی گسترده این هشدارها به مردم و دستگاه­های متولی خدمت رسان در حداقل زمان ممکن شد.

در این دیدار مقرر گردید تعدادی از طرح ها و برنامه های اداره کل هواشناسی استان با حمایت های استانداری و مسئولین استانی اجرایی و عملیاتی گردد.

You must be logged in to post a comment.