مدیرکل هواشناسی استان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی، در بررسی زمینه های استفاده مشترک از امکانات و منابع بخش‌های گوناگون دو ارگان در راستای استفاده  از اطلاعات هواشناسی در کاهش خسارات بحث وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان کرمان، مهندس حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار با محسن عراقی زاده با بیان این ‌که در سالیان اخیر با توجه به وقوع پدیده های حدی هواشناسی از جمله سیل، گرد وخاک و کاهش دما در استان خواستار توسعه ارتباط با هواشناسی در جهت افزایش خدمات رسانی مطلوب به مردم شد.

 مهندس حاجی زاده ضمن اشاره به اهمیت اطلاعات هواشناسی در مقابله با بلایای جوی از عملکرد هواشناسی استان طی سال‌های گذشته در راستای اطلاع رسانی به مردم تقدیر و تشکر نمود و این مهم را نتیجه تلاش هواشناسی در زمینه صدور  اطلاعیه ها و اخطاریه های  به موقع دانست.

محسن عراقی زاده مدیرکل هواشناسی کرمان با اعلام آمادگی کامل هواشناسی استان در خصوص مشارکت در طرح‌های توسعه و بهبود راه وشهرسازی استان افزود : قطعاً هواشناسی می‌تواند با پیش‌بینی بموقع و صدور، اطلاعیه‌ها، اخطاریه‌ها و توصیه‌های کاربردی در ارتقاء سطح ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و ریلی استان فعالیت بیشتری داشته باشد. عراقی زاده توجه به زیر ساخت ها را از جمله موارد با اهمیت برای هواشناسی برشمرد و گفت ایستگاه جاده ای جوزم نیز بعد از مدتها قطعی هم اکنون در مدار قرار دارد وبا توجه به نزدیک شدن به فصل سرما اطلاعات گردنه جوزم به شهربابک در اختیار عموم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *