مدیر کل هواشناسی کرمان در پیامی  فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، روز سیزدهم مهر ماه هر سال به عنوان روز نیروی انتظامی و آغاز هفته بزرگداشت ناجا نام گذاری شده است . علت این نام گذاری آن است که پلیس ایران برای مدتهای طولانی از دو قسمت مهم پلیس شهری و ژاندارمری (مرزی و روستایی) تشکیل شده بوده ، کمیته انقلاب اسلامی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ نظم و امنیت داخلی و دفاع از ارزشهای انقلاب در داخل کشور در بعد از پیروزی انقلاب به این مجموعه افزوده شد. جدیدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پیامی به نیروهای ناجا این هفته را تبریک گفت.

در متن پیام مدیر کل هواشناسی آمده است:

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در ایجاد نظم، امنیت در جامعه از طریق ایجاد اقتدار درونی و بیرونی و تربیت نیروهایی متدین، بصیر، حرفه ای، شجاع و کارآمد در تلاش است وسبز پوشان نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم در جامعه هستند .امسال در حالی هفته ناجا را گرامی می داریم که شعله های عشق زائران اربعین حسینی چشمان عالمیان را به خود خیره کرده است و جلوه های پیروزی جبهه مقاومت در عرصه های رزم و میدان‌های استقامت شوق وصف ناپذیری را در محفل دوستان به وجود آورده و تزلزل و یأس را در جبهه کفر و نفاق حاکم نموده است و در این میان، نقش آفرینی شما مجاهدان فی سبیل الله در ایجاد آرامش، ثبات و امنیت کشور عزیز و بزرگ ما به عنوان لنگرگاه جبهه مقاومت، بسی ستودنی و تشکرآمیز است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به شما کارکنان خدوم و خانواده‌های محترمتان، توفیق روزافزون شما را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف” و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای “مدظله العالی” از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *