محمد نکو آمال مدیر کل هواشناسی استان کرمان با صدور پیامی دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان، محمد نکو آمال در پیامی آغاز دهه کرامت و روز دختر  را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل هواشناسی به شرح ذیل است:

ار آن سپیده دمان وهم آلود که خداوند بارسنگین امانتش را برشانه‌های احسن الخالقین خویش ارزانی می‌داشت، زیباترین وباشکوه‌ترین جلوه‌های پاکی، لطافت، مهربانی و توانایی را دروجود نازنین دختران سرفراز، عفیف و خردمندی به ودیعه نهاد که در همیشه تاریخ، بیرق پرافتخار حیات بشری را با مهرورزیدن و سربلند زیستن به اهتزاز در آورده‌اند.

مبارک باد میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی« حضرت فاطمه معصومه(س)»،  که به حق «فاطمه ثانی» لقب گرفته‌اند و ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده‌اند. ولادت حضرت معصومه (س) و نامگذاری این روز به نام روز دختر بهانه‌ای است تا حواسمان به این فرشتگان الهی که مایه رحمت هستند، باشد.

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران عزیز، این هدیه‌های ارزشمند خداوند به خانواده‌ها، که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام ‌رضا (ع) سعی و تلاش در راه کمال و توفیق و سعادت الهی داشته باشند.

اینجانب فرا رسیدن ایام با برکت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه، کریمه اهل بیت (علیهاالسلام) را همه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت، هم استانی های عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *