مدیرکل هواشناسی جهت پیگیری اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی های سرمایه ای با رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان کرمان ، مدیرکل هواشناسی جهت پیگیری اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی های سرمایه ای و طرح برخی از مسائل و مطالب مربوط به اداره کل هواشناسی با رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدارکه در محل سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان انجام شد، عراقی زاده مدیرکل هواشناسی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای همکاری و پیگیری و رفع مشکلات هواشناسی ، به بیان مسائل و مشکلات اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای  هواشناسی پرداخت  و خواستار مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی درسال ۱۴۰۱ در زمینه اعتبارات هواشناسی شد.

درادامه رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و اطلاع رسانی های به موقع هواشناسی خاطر نشان کرد، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان نسبت به بررسی و رفع مشکلات و تامین منابع مورد نیاز هواشناسی در سال ۱۴۰۱ همکاری لازم و  قول مساعد داد


 

You must be logged in to post a comment.