به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی مدیر کل هواشناسی استان کرمان از خبرنگاران و همکاران عرصه روابط عمومی تقدیر بعمل آورد

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان به با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت”روز روابط عمومی و ارتباطات” را تبریک گفت. همچنین ایشان با دعوت از خبرنگاران استانی که ارتباط مستمر با هواشناسی دارند با اهداء لوح و هدیه تقدیر کرد

در این مراسم مدیر کل هواشناسی گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

وی افزود: نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود.

 

زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب‌ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست. روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری رابطه با انها صداقت را اصل قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *