مدیر کل هواشناسی استان با ارسال لوح تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده همکاران ستادی و ادارات تابعه در جریان سیل مرداد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان محمد نکوآمال در جلسه ای که با حضور همکاران تحقیقات ، پیش بینی، فنآوری اطلاعات و پایش هواشناسی حضور داشتند از همکاری و همت همکاران در اطلاع رسانی سیل تقدیر کرد و لوح سپاس از طریق سیستکم فرزین به همکاران ارسال گردید.

در این تقدیر نامه آمده است:

حوادث طبیعی خارج از حیطه اختیار انسان رخ می دهند؛ اما همین حوادث تلخ به مدد تدبیر و شعور آدمی می توانند رخ دهند، بی آنکه تلخی و غم بر جای بگذارند

وقوع حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی سنگ محکی است برای سنجش مسئولیت پذیری انسان ها در قبال، همنوعان؛ و فرصتی است برای تجلی صحنه های ناب از خودگذشتگی حافظان سلامت؛ امنیت و ایمنی جامعه و وجدان کار ومسئولیت.

بی‌شک اطلاع رسانی به موقع پدیده های مخرب جوی و بالاخص سیل اخیر، تلاش در جهت کاهش خسارات ناشی از آن، حفظ جان و مال مردم  به واسطه آگاهی دادن، وظیفه و امری خطیر و خداپسندانه است. تلاش خالصانه و مجدانه همکاران در سیل مرداد ۱۴۰۱ قابل تقدیر است و به موجب این تقدیرنامه از زحمات شما و تمامی عزیزانی که در این حیطه عنایت داشته­اند تقدیر و تشکر به عمل می­آید، امید است همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان هواشناسی کشور و ارتقا، اهداف هواشناسی استان باشید. برایتان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *