بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان هواشناسی کشوری را به اطلاع میرساند:

١- تارنمای سازمان هواشناسی جهت ارائه خدمات هواشناسی در حوزه های خدمات عامه هواشناسی ، ارائه گزارشات اقلیم شناسی ، ارائه گزارشات اقلیم شناسی خشکسالی ، پیش بینی هواشناسی هوانوردی ، پیش بینی هواشناسی دریایی و اقیانوس شناسی ، پیش بینی هواشناسی کشاورزی ، پیش بینی هواشناسی آبشناسی ، پیش بینی هواشناسی آلودگی هوا و گرد و خاک ، پیش بینی هواشناسی جاده ای ، تحلیل داده و ارائه آمار و اطلاعات هواشناسی راه اندازی شده است. که کاربران با مراجعه به پورتال سازمان هواشناسی می توانند به صورت رایگان از خدمات ارایه شده در این حوزه ها استفاده کنند.

٢- کاربران برای دریافت خدمت در هر بخش لازم است تا از طریق پورتال ، بخش خدمات و محصولات به زیرپورتال مربوطه وارد شوند و خدمت مورد نظرشان را دریافت کنند.

٣- در صورتی که برای دریافت خدمتی لازم باشد تا اطلاعات کاربری ثبت شود کاربر باید اطلاعات خواسته شده را به دقت و صحیح وارد کند و در صورتی که در هر یک از مراحل ارایه خدمت مشخص شود که اطلاعات کاربری نادرست است از ارایه آن خدمت به شخص جلوگیری به عمل خواهد آمد.

۴- تارنمای سازمان هواشناسی کشوری امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است .

۵- در قسمت »ارتباط با ما« علاوه بر ارایه اطلاعات تماس مدیران سازمان اطلاعات تماس کارشناسان و شماره اتاق آنها جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است .

۶- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

٧- تارنمای سازمان هواشناسی کشوری بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

٨- زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان هواشناسی کشوری از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

٩- جهت سهولت در دانلود اطلاعات مورد نیاز لطفا از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید.

١٠ – تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای جمعه انجام خواهد شد.

 

توافقنامه خدمت ارائه گزارشات اقلیم شناسی خشکسالی
توافقنامه خدمت ارائه گزارشات اقلیم شناسی
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی دریایی و اقیانوس شناسی
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی آلودگی هوا و گرد و خاک
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی هوانوردی
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی کشاورزی
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی جاده ای
توافقنامه خدمت پیش بینی هواشناسی آبشناسی
توافقنامه خدمات عامه هواشناسی
توافقنامه خدمت تحلیل داده و ارائه آمار و اطلاعات هواشناسی