مدیر کل هواشناسی کرمان در طی پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مسلمین و همکاران هواشناسی گفت: ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌ داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد . تا در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یابد و غفلت‌ها زدوده ‌شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.

در متن پیام مدیرکل  هواشناسی آمده است:

ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید. تلاوت قرآن زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد که این نیز از برکات ماه مهمانی خداوند است.

ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو عبادت خالصانه و روزه داری حقیقی دست یافتنی است.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گران‌قدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده ‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد. امیدوارم برآن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه شریف رمضان غافل نشویم.

بر خود لازم میدانم حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی ، ماه رحمت و برکت و غفران و  نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه ، رمضان المبارک را به همه مومنان و و روزه داران از جمله شما همکاران هواشناسی کرمان تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای همه شما قبولی طاعات و فرصت جستن بندگی خاضعانه را خواستارم.

You must be logged in to post a comment.