معاون وزیر راه و شهرسازی طی پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ را به هم وطنان عزیز به ویژه همکاران خود در سازمان هواشناسی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، در پیام تبریک نوروزی دکتر سحر تاج‌بخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ آمده است:

به نام خالق بهار هستی

سال ۱۳۹۸ با تمام تلخی ها، شیرینی ها و بحران ها سپری شد. سالی همراه با مخاطرات متعدد و متنوع. رخداد سیلابهای ویرانگر و بارش های شدید برف و باران، وضعیت دشواری را در برهه های از زمان برای کشور ایجاد کرد که به لطف پروردگار مهربان مفتخریم که توانستیم پیش بینی ها و پیش آگاهی ها ی لازم را در تمامی مخاطرات جوی، در زمان مقرر، ارائه نماییم.

اکنون با ر دیگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند. زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه انسان های شیدای کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان، با جوشش و جنبش مضاعف، ستایش گر و تسبیح گویی، با سرور بهار همنوا می شوند.

نوروز باستانی روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت، آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بی شمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را بازتاب می کند.

با نهایت صمیمت و افتخار، فرا رسیدن سال نو را به هم وطنان عزیز به ویژه همکاران سازمان هواشناسی کشور شاد باش گفته و سالی سرشار ازسلامت، نیکویی، برکت و عزت برای همگان آرزومندم.

هر روزتان نوروز و دل و جانتان همیشه بهاری باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *