محمد نکوآمال مدیر کل هواشناسی کرمان با نماینده شهرستان های جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان ، صبح امروز محمد نکوآمال با ذبیح ا.. اعظمی، نماینده شهرستان­های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و در خصوص اهمیت و جایگاه هواشناسی و نیاز حمایت دولت و مجلس از این سازمان جهت ارتقاء جایگاه فعلی و بحث اعتبارات سازمانی صحبت کرد. نکوآمال در این دیدار گفت: سازمان هواشناسی از وجود نیروهای متخصص و متعهد بهره می­برد و شایسته است متناسب با آن ، تجهیزات و ابزار کافی در اختیار داشته باشد تا بتوان از این نیروها بهره لازم را ببرد و به اهداف تعیین شده هواشناسی دست یافت.

وی باتاکید بر بهره مندی از نیروی انسانی بعنوان مهمترین رکن در توسعه هر دستگاه گفت: کارشناسان با داشتن ابزار و فضای مناسب کاری،  انگیزه لازم جهت ارتقاء و نیل به اهداف سازمانی خواهند یافت و در این زمینه مسئولین استانی و نمایندگان محترم شهرستان ها کمک شایانی می توانند انجام دهند.

نماینده مردم شریف شهرستان جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن  ابراز خرسندی از حضور و دیدار مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اطلاع رسانی به موقع و داده های هواشناسی در مدیریت و عملکرد مسئولین در مهار وقوع بلایای طبیعی بالاخص در خصوص بارش های سال گذشته گفت: امروزه نقش و جایگاه هواشناسی بر کسی پوشیده نیست و داده های هواشناسی می تواند نقش مهمی در امور زیر بنایی داشته باشد و مسئولین تصمیم گیر می­توانند با اتکاء و اعتماد به محصولات هواشناسی از آن در پیشرفت کشور و توسعه پایدار بهره ببرند. اعظمی با اشاره به  اهمیت کاربرد هواشناسی در علوم مختلف خاطر نشان کرد ما آمادگی داریم مشکلات و چالش های هواشناسی در این شهرستان را حتی الامکان برطرف سازیم . اعظمی در دیدار از ایستگاه هواشناسی کشاورزی میانده جیرفت، قول مساعد در جهت آسفالت کردن جاده ایستگاه میانده جیرفت و تخصیص اعتبار جهت بهسازی و نوسازی ایستگاه هواشناسی کشاورزی میانده جیرفت را داد.

در این دیدار معاونت فنی ، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران، رئیس پایش ایستگاه های هواشناسی  و رئیس اداره توسعه منابع هواشناسی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *