روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان با نثار بهتـرین درودهای خود به‌ مردم مقاوم فلسطین و سایر کشورها و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت اسلامی، جنایت رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن دعوت می نماید. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

روز قدس ابتکار و یادگار جاویدان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نماد آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و ستم دیدگان در برابر مستکبران و غاصبان است؛ روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند.

امسال بار دیگر مسلمانان جهان همچون سال های گذشته با وحدتی مثال زد نی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و با اتحاد خود پیامی واضح به مستکبران و غاصب سرزمین های اشغالی بدهند که فلسطین و سایر ملت های آزادیخواه تن به ذلت نمی دهند و این ظلم تاریخی و جنایت علیه بشریت هرگز از یاد مردم حق جو و خدا جو نخواهـد رفت.

همکاران اداره کل هواشناسی استان نیز در حمایت از آرمانهای فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد. انتظارمی رود همگی  یک صدا بیش از پیش در جهت پرده برداری از نقشه های شوم زورگویان به ویژه رژیم صهیونیستی گام برداریم و صدای مردم مظلوم فلسطین را در این هیاهوی رسانه های رنگارنگ غربی به گوش جهانیان برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *