رزمایش طرح خود حفاظتی به منظور افزایش آمادگی با مشارکت کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) اداره کل هواشناسی استان کرمان برگزار شد .     


به گزارش روابط عمومی هواشناسی کرمان: رزمایش خود حفاظتی در ساعات اداری و غیر اداری جهت افزایش ضریب حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات اداری و بررسی مشکلات آن اجرا شد.

تورج جدیدی مدیر کل هواشناسی کرمان گفت:

یکی از وظایف اداره کل هواشناسی  استان کرمان جمع آوری آمار و اطلاعات انواع ایستگاههای هواشناسی  می باشد با توجه به تقسیم بندی مراکز طبقه بندی شده اتاق سرور اداره کل به عنوان یک مرکز مهم در بحث پدافند غیر عامل می باشد. در اتاق سرور کلیه سرور های جمع آوری ، پردازش و ارسال گزارشات ارسالی از طرف ایستگاهها قراردارند.در صورت بروز هر نوع اتفاق و اخلال در عملکرد سرورها خدمات رسانی به ارگانهای نیازمند به اطلاعات جوی دچار مشکل شده و بسیاری از امور را تحت تاثیر می گذارد اموری مانند امور پرواز هواپیما درفرودگاهها ، پرواز های عبوری ، ارائه خدمات به مدیریت بحران ، ارائه خدمات پیش بینی به عموم و …

وی افزود : این رزمایش شامل برنامه هایی با موضوعات آمادگی و استقرار کلیه کارکنان و نیروها  برای رزمایش در محوطه اداره کل بوده است.

You must be logged in to post a comment.